Mărunţişuri

 

80 de miliarde de dolari pentru bombe nucleare noi. Păi, cum altfel? Doar nu „ieşi din criză” decît prin cheltuieli judicioase, mai ales cînd ai semnat un nou tratat de… bla, bla… reducere cu o lună în urmă. Mă mir că nu li se cere sclavilor din România şi de prin alte părţi să contribuie direct, că indirect o fac tot timpul. Doar avem umbrelă, ce mama naibii!

––

Dacă tot pomeneam de cheltuieli judicioase. Cît l-am ascultat pe el lider minimo, puţin, altfel mă cuprindea constipaţia (da, m-a surprins exact cînd îmi aduceam contribuţia la vremurile de…), am reuşit să înţeleg. Ni se aplică, citez exact, corecţia, ne-a informat tatăl EBei. Corecţia, spre deosebire de succesuri, apare in dicţionar şi are un înţeles foarte clar. Înseamnă pedeapsă. Singurul sens care se potriveşte. Nu că  n-am fi înţeles şi fără. Ce consilieri are şi papagalul ăsta incult, unul, cotoiul şi lăză… roiu!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

