Ce ușurare…

Banca Japoniei a fost imediat evacuată (dusă în bunker!?) și ne-a asigurat că nu va fi lipsă de bani lichizi. Bănuiesc că niște (încă) oameni au comis asigurarea respectivă, dacă n-or fi robotizat-o deplin.

Totul e în ordine, degeaba se forțează planeta cu 8,9 prin adîncuri, nimic nu poate perturba fluxul de lichdități, nici măcar plăcile tectonice. Magma ar face bine să ia notițe, poate se va fluidiza mai bine după modelul bancheresc.

Dacă nu știa cineva care este buricul universului…
––

Presimțeam că plutesc în aer și alte delicii.
Am aflat, din ce în ce mai ușurat (de bani, deocamdată), cum că se construiesc avertizoare de țunami la Sulina, Constanța și Varna(!?). Vor fi gata abia în 2013. Pînă atunci ne descurcăm cum putem, ne bazăm pe ochii de șoim ai lui Mazăre, în ținută de camuflaj și cu beretă roșie de parașutist, urcat pe turla geamiei cu megafonul la îndemînă.  Sînt convins că nu va fi lipsă de lichidități pentru un asemenea proiect inteligent. Adevărul e că ne cam săturaserăm de zbenguiala valurilor seismice pe litoralul românesc. Aștept interdicția de zbor sub 10 m altitudine pentru pescăruși și obligativitatea cîntăriri persoanelor care doresc să intre în mare – pentru filtrarea supraponderalilor. Nu pot împărtăși toate ideile, păstrez pentru mine cîteva cu bun potențial de finanțare comunitară.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • Sorina  On 14 Martie 2011 at 21:21

    Nu aş conta pe Mazăre prea mult, ştiut fiind ca el e mai mereu în Brazilia cu sau fără carnaval.

  • conumishu  On 15 Martie 2011 at 19:43

    A renunțat la carnaval. Rămîne alături de popor.

  • bogdan  On 18 Martie 2011 at 17:21

    intrecere, te-am pus în lista mea de bloguri.

    • conumishu  On 18 Martie 2011 at 19:07

      Mulțumesc frumos și întreb: da’ de ce? Eu vreau să mă las, prea mi-e silă de ce se întîmplă. Și-mi pare că mă complac, ca un bețiv cu vagi încercări de a se lăsa de băut în loc de dezalcoolizarea brutală. Mai bine mă apuc să scriu science fiction, nu am atîta imaginație cît să țin pasul cu scenariștii planetari.

  • bogdan  On 19 Martie 2011 at 0:04

    intrecere, nu mă dezamăgi! Păi ai făcut analize politice foarte bune! Eu, tu, mihail andrei și alții ca noi trebuie să scriem ca să-i mai contrabalansăm pe mincinoși!
    Dacă se poate, de ce să nu formăm o rețea? Vom învinge!

  • Valerius  On 19 Martie 2011 at 16:11

    ”Eu vreau să mă las, prea mi-e silă de ce se întîmplă.”

    Am trecut și eu prin starea asta. Sper să-mi rezolv cât mai repede niște probleme și revin și eu pe linia frontului. Deși suntem diferiți sub multe aspecte, știu că avem și valori care ne unesc în aceeași tabără.

  • bogdan  On 19 Martie 2011 at 22:16

    Sper că sunt și eu în aceeași tabără!🙂

Lasă un răspuns

