Soldații români și-au făcut datoria

„Ostași, Vă ordon: treceți Prutul! Sdrobiți vrăjmașii din răsărit și miazănoapte. Desrobiți din jugul roșu al bolșevismului pe frații noștri cotropiți. Reîmpliniți în trupul țării glia străbună a Basarabilor și codrii voevodali ai Bucovinei, ogoarele și plaiurile voastre.”

Acum am înțeles de ce au țîșnit umorile pe ecrane. Mulțumesc A3 că a redat pasajul semnificativ din emisiunea de la B1 (la care se uită doar A3). Asta era durerea mare, așadar. La întrebarea lui Cristoiu dacă ar fi procedat la fel ca Antonescu și ar fi ordonat armatei române să atace, președintele în funcție al României de azi a răspuns „da”.

E dreptul nostru să ne apărăm teritoriul și e dreptul nostru să recucerim teritoriile ocupate. Avem dreptul să apărăm ce e al nostru și avem dreptul să recîștigăm ce am pierdut. Inclusiv cu forța, mai ales cînd nu facem decît să răspundem la forță.

România a fost supusă agresiunii sovietice în iunie 1940 și agresiunii naziste în august 1940. Față de nici unul dintre agresori nu aveam nici o obligație, dimpotrivă, aveam tot dreptul să-i lovim cînd ne venea mai bine pentru a ne relua teritoriile furate și a ne elibera compatrioții.

Feldmani, GDSiști și asemenea, faceți pași, nu e nimic de comentat, iar loc pentru scuipat aveți la WC-ul public.

Ironia istoriei. Dacă consiliul de coroană decidea altfel, tatăl trădătorului din 1944, ar fi dat un ordin similar celui dat de Antonescu, doar că ar fi ordonat soldaților români să se lupte cu orice preț pe Nistru.

Altă ironie. Odesa este singurul mare oraș din URSS care a fost cucerit de altcineva decît germanii, anume de armata română. Odesa se află azi în Ucraina. Practic, aria de operațiuni a armatei române coincide cu teritoriul statului Ucraina de azi. Au sărit însă din baie rușii, ca moștenitori ai „agresaților”, cei de au azi granița la vreo 1000 de kilometri de Nistru. Eu nu zic că alde Putin ar fi bolșevici și înțeleg că îi doare, ca ruși, pentru suferințele de atunci. Eu, ca român, am același drept și nu am nevoie de permisiunea lor sau altora pentru a-l exprima.

Aici nu e vorba de politică internă sau externă. Asistăm, din nou, la un caz tipic de dezlănțuire a propagandei antiromânești din interior. Băsescu nu-i sperie, dimpotrivă, dar nu are voie, ca președinte, să spună un adevăr valabil indiferent de conjunctura politică.

Noi ar trebui să înghițim „demitificările” lui Boia, tembelismele patapieviciului sau scremerile lui Stoenescu, din care să reiasă că nu avem istorie, că nu avem ce căuta pe aici, că am făcut numai rău, că sîntem troglodiți, că am avut numai conducători criminali, curvari, analfabeți, sanguinari și că, oricum, toți „s-au pișat în capul nostru” de bestii ce sîntem. De ce să nu ne închinăm trădătorului de la 1944, ne-ar îndemna un Djuvara, cel care ar trebui să-i fie coleg de azil (că după 80 de ani nu se mai face pușcărie, iar trădarea nu se pedepsește cu execuția în vreme de pace) ? De ce să nu insultăm gratuit memoria generalului (apoi mareșalului) ? Mare vinovat că nu a făcut jocurile altora. Cu dovezi grele, inclusiv cea a competenței. A lui și a multora dintre miniștrii și colaboratorii săi.

Uite că nu prea ține. Băsescu va pleca, dar nu am de gînd să arunc adevărul meu, de român, demnitatea mea și a istoriei mele, drepturile mele istorice, nici în joc și cu atît mai puțin la gunoi.

––

PSDiștilor, vă ucide Ponta și lașitatea. Pînă și A3 a trebuit să se facă că nu a auzit ce a debitat amărîtul, după ce întrerupseseră emisiunea ca să-l emită în direct. Vă ucide prin penibil.

Onorabil C. Diaconescu.

Iată cum se întoarce lumea cu curul în sus numai pentru că prea mulți „au îndrăgit străinii”, chiar și cînd aceștia le înfulecă inima.

Nu te mai întreba de ce pierzi, opozițio. Niciodată nu mă va reprezenta președintele-din-umbră Crin cînd prezintă scuze (în numele meu!?) trădătorului din palatul Elisabeta. Niciodată.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

