Triumful alianței DA (2)

Măi să fie, n-am avut timp de pierdut, așa că am pierdut (foarte puțin) cu Crin. El la televizor, eu la primire.

În ultimele cîteva zile a revenit, ca din senin, ideea cu suspendarea Băsescului. Care Băsesc a comis unele din obișnuitele lui rateuri. Adică a pierdut, din nou și din nou, ocazia de a tăcea din gură, strategie puternică pentru cine poate. Băsescu nu poate.

Și-a dat cu părerea, în stilul hăhăit chiar și cînd nu hăhăie, despre imposibilitatea de a găsi bani pentru a plăti eventuale impuneri rezultate din decizii judecătorești pe cazuri de reduceri de salarii sau concedieri ilegale. Lăsînd să planeze ideea asupra inutilității lor practice.

Oroare, amestec, anticonstituționalitate pînă la os ! Așa că, ce-ar fi dacă am specula puțin (alde Crin & co) asupra suspendării, chit că însuși Crinul nu era prea sigur că există ceva de speculat juridic împotriva lui Trăienel din ultima băsesciadă.

Ei, acum ajungem la clu. Nu imediat, mai fac o paranteză de suflețel. Crinul a fost gratulat cu un compliment-sugestie despre cum ar face el ca președinte, moment în care expresia de pe fața dumnealui a devenit comparabilă cu cea a unei fete mîngîiate tandru pe fund. De iubit. Să mori de invidie, nu alta.

Acum cluul. Întrebare. Cum vine treaba cu bănuielile din partidul mic ce devine pitic asupra lui Geoană cel vîndut ? Vai, dar mă ademeniți, vai, dar cum să rezist tentațiilor ce mi le puneți în față (nu era mulțumirea profundă, deplină, de din faza și fraza anterioară, cînd se vedea cu sceptru și eșarfă tricoloră, dar se citea o stare de bine). Uite cum vine treaba, zice Crin. Să presupunem că Mircea cel suspect ajunge președinte pe perioada suspendării Băsescului, se pune o moțiune de cenzură, guvernul cade și Mircea nu vrea neam să aprobe un guvern condus de Victoraș (Ponta, ce naiba !?).

Măi, măi, cum justificați voi post factum toate afirmațiile lui Geoană. Carevasăzică, că știa, că a fost informat transoceanic, că habar nu avea și a spus doar ce mulți alții gîndesc, Geoană a atins un punct nevralgic. Crin, peste 3 ani, nu prea văd de ce ar fi să fie candidat unic al opoziției (să nu uităm, atunci opoziția va fi de 2 ani la putere, nu ?). Dar Crin, în caz de suspendare de Băsesc, poate să ceară punerea în aplicare a tîrgului: tu prim-ministru dacă eu președinte. În plină stare (sau stază, nu m-am decis) de vis, se trezește prostovanul să mă trezească și pe mine, Crin ! Las’ că-i arăt eu lui !

Și i-a arătat.

Ponta-Șova, Crinu-Dinu !

Am mai pus-o o dată. Nu eram sigur dacă s-a auzit bine scrîșnetul de prima dată. Ei, la vengeance bla-bla, nici vorbă ! Doar un deliciu asociat. Un principe cade, altul se ridică, important că rămînem înte noi, nobilii.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

