Procuror blues

Să spunem că nu am fost la vot. Să spunem că semnătura mea apare pe listă în vreo secție de votare. Să spunem că un martir de procuror, legalist pînă în unghii, timorat de conspirația uslistă, îmi bate la ușă, cu ecuson lipit de gît, cu legitimația în mînă, respectuos pînă la lacrimi, înșirînd toate articolele de lege care îi dau dreptul să-mi pună întrebări și mă imploră să-i confirm dacă semnătura e autentică.

Știi cum vine treaba, tăticu Gordon ? Răspunsul meu va fi nțțț, fă pași dom’ procuror !

De ce ? Ce interes aș avea ?

Răspunsul: pentru că ai venit tu, gauleiter itinerant, să mă jignești la mine în țară, să faci presiuni și să-ți asmuți slugoii pentru ca bandiții corporatiști care te plătesc să poată fura mai mult, liniștiți și disprețuitori față de băștinași.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

Lasă un răspuns

