Diferente

Dacă tot scriam bine (de fapt, mai bine) în urmă cu 4 ani și dacă se potrivește la fel de bine azi (nu din vina mea !), de ce să nu mă dau rotund ? După 4 ani de încremenire ce motive avem să sperăm ? Niciunul rațional, doar că, poate codificat genetic sau altcumva, de inspirație divină sau telurică, simt eu că nu piere ceva în cei ce merită să se numească români, că nu ne-am terminat resursele de ripostă și că vom continua să ne batem cu hienele străine. 4 ani, 100, ce mai contează ?

Scriam Testul verității

Ilustrația muzicală ce dă titlul face parte din albumul Lunatico. Deci s-ar potrivi. N’așa, ibericule Barosso ?

Iar pentru el presidente del los americanos (sau cam așa ceva), o alegere (brrr, cuvînt odios), cred eu, la fel de potrivită – Joy. Pe cît de obsesiv sună tema melodică, pe atît de tenace vom măcina castelul de nisip pînă îl va spulbera vîntul cu totul.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

