Prieteni, parteneri, aliați… vezi să nu !

But even today, the governments of Greece, Romania, Slovakia, Spain and Cyprus see things entirely differently.

But why do these countries in particular hold back from recognizing Kosovo? In July, Kosovo’s President Atifete Jahjaga said it has nothing to do with Kosovo itself, but with countries’ own domestic politics.

She might be right. All five countries withholding recognition of Kosovo’s independence have strong minorities within their own borders and fear they, too, might seek independence. ( Kosovo question still divides EU )

––

UEa Merkelei nu va păstra niciun statu-quo teritorial, nu este construită pentru așa ceva, dimpotrivă. Oficina DW nici nu se obosește să constate existența unor minorități mult mai babane în propriile ogrăzi – Germania, Franța, Marea Britanie, Suedia. Nici țările respective nu vor fi scutite de la destrămare, dar mai încolo. Acum a venit vremea proștilor, a țărănoilor. Din cauza asta, tot prin gură germană, i se cerea Greciei să-și vîndă insulele, de asta se așteaptă falimentul Spaniei, de asta a fost sfîrtecată Serbia.

Probabil aici se află secretul nu prea bine ascuns al fanatismului cu care este susținut Băsescu împotriva oricărei evidențe sau logici. Americanii (cei de mai există altfel decît unelte pentru sorosii de tot felul) nu vor ține partea unor mărunței împotriva Germaniei și a forțelor globaliste ce o zidesc în centrul mausoleului în care va fi îngropată alături de națiunile europene. Sau o vor face doar dacă vor primi semnale suficient de puternice că se va lăsa cu război adevărat și cu prăbușirea oricărui echilibru strategic.

Pînă atunci, să băgăm bine la cap că Germania Merkelei și cu maimuțoii ei din UE ne sînt dușmani. Nu noi am vrut așa ceva, nu noi i-am provocat, nu noi i-am atacat în vreun fel. Hitler, Merkel, tot un drac.

Să ne pregătim de tot ce poate fi mai rău. Pentru că șovăitorii temători de umbra lor nu ne vor apăra cu poanta scremută, cum nici potrivirea de nume cu un om providențial la vremea lui nu reprezintă nimic, dacă am ajuns din nou tot pe drumul de fiere al diktatului.

––

Ha, ha. Pe cuvînt de onoare că nu aveam habar de știrea asta cînd scriam rîndurile de mai sus:

Barak told IDF to consider Greek island purchase

Ne-am fi scos dacă aveam mai multe insule, dar am avut doar una și am făcut-o cadou. Așa că trebuie să parcelăm Ardealul, nu? Aștept cu nerăbdare răspuns USList, PDList, UDMRist, ș.a.

Că mi-e pușca hultuită
Și mi-e ghioaga țintuită
Și mi-e inima-ncolțită…

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

Lasă un răspuns

