Sec, la obiect, pe înțeles

Băsescu – acelaşi caimacam de Bruxelles, rupt de naţiune şi de interesele ei (excelent și titlul!)

„Această voinţă comună, frântă de interesele naţionale, a provocat o adevărată ruptură a cetăţeanului european de procesele de integrare. [atunci, ori interesele naţionale sunt contrare voinţei naţiunilor, ori naţiunile sunt schizofrenice, ori cei care susţin că exprimă „voinţa comună” mint !]”

Chiar așa, Băsescule, voința comună a fost frîntă de suma elementelor ce o compun !?
Cam ce ne putem aștepta de la oameni (nu mă gîndesc cu prioritate la Băsescu) care pot răsuci în acest mod bolnav logica și înțelesurile ?
E drept, eu nu sînt cetățean (u)european. Probabil nici nu am drepturi (aluzie la reclama imbecilă – pentru imbecili). Mă mir că „voința comună” mă mai lasă să exist.

(precum și multe altele se pot găsi la Prioritate de dreapta – un loc unde ai cu adevărat ce citi)
O prioritate, cînd atac/ați internetul.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Lasă un răspuns

