5 ani cu blog

M-a felicitat wordpress.

Ce-mi doresc ? Să fiu consecvent. „Doar boul e consecvent” (în politică), știu, am auzit și eu clasicisme de cafenea colportate de nume ilustre. Rămîne așa.

Am fost consecvent pînă acum ? Mai mult decît alții. Nu e un merit, anumite linii de forță există și se pot sesiza fără mare efort, dacă vrei.

Prima oară, cred, cînd îmi vizitează blogul cineva din… Libia (!?). Jubilez jubiliar. Să fie de bine ?

De fapt, cel mai mult îmi doresc să greșesc pe toată linia, să fiu infirmat în previziunile mele sumbre cît mai rapid și mai radical, să scăpăm odată de blestem.

La ce-s bune blogurile astea ?

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comentarii

  • Crystal Clear  On 20 Iunie 2013 at 18:05

    Felicitari !

    Poate blogurile astea sunt bune ca sa ne adune

  • conumishu  On 20 Iunie 2013 at 18:11

    Mulțumesc frumos.🙂

    Ar fi ceva, atunci poate că ar avea un rost. Păstrez și îmi însușesc (cum procedez adesea, he, he) ideea.

  • Crystal Clear  On 20 Iunie 2013 at 18:27

    🙂

  • Radu Humor  On 20 Iunie 2013 at 19:20

    Continuă !
    Chiar dacă rămâi singur ( vorba vine , că de citit vei fi citit şi încă cu mare atenţie:mrgreen: ), nu merită să le faci pe plac ăstora.

    • conumishu  On 21 Iunie 2013 at 17:39

      Nu-mi fac probleme cu acest tip de singurătate, oricum nu sînt „popular”, nici nu aș ști cum să mă comport.

      Alt paradox, dacă mă citesc securiști cu grijă pentru România, îmi pare rău că le pierd timpul, nu sînt un pericol (tot pentru România). Pentru alții, să vină buluc, ador să piardă resurse și să le crească nivelul de paranoia.

      La fel și cu ideile, pentru ai mei m-ar bucura să găsească cîte una bună, pentru ceilalți mă oftică gîndul că le sporesc baza de date.

  • Prioritate de Dreapta  On 20 Iunie 2013 at 21:33

    Keep up the good work ! (la mine-s patru)

    • conumishu  On 21 Iunie 2013 at 17:33

      La tine se pune dublu la cîtă muncă depui (ca la deținuți). Ai și nervii tari dacă mai poți citi presa românească, felicitări.

      Mulțumesc, așa ar fi bine, să păstrez partea bună și să scap de cea proastă.

  • Draghi Puterity  On 22 Iunie 2013 at 17:33

    Felicitari!

    Apropo de vizita din Libia… In timpul referendumului pentru demiterea presedintelui din 2012, am facut un exercitiu de democratie si i-am scris pe pagina de Facebook a presedintelui Obama ca sustinerea de neinteles a ambasadorului SUA fata de impopularul presedinte roman (pe atunci nu se stia de primisa shefie la Fondul Proprietatea) ar putea pune aduce prejudicii grave entuziasmului romanilor fata de SUA.

    Aprope instantaneu am primit o multime de cereri de prietenie de la diversi useri Facebook arabi, lucru ce nu se intamplase inainte. Le-am ignorat, si dupa o vreme am primit niste cere de prietenie a unor doamne respectabile si mai in varsta din SUA. Am aceptat vreo doua, ca sa ma pot uita la lista lor de prieteni. Surpriza mare, ele aveau o multime de prieteni jihadisti. Le-am „unfrienduit” unrgent.

    E evident ca cineva a vrut prin asta sa deseneze o tinta pe spatele meu. De restul urma se ocupa automat softul de prelucrare a „big data” a agentiilor care nu exista. Si cum nu exista oameni nevinovati, ci doar oameni de care nu ne-am ocupat destul…

  • conumishu  On 22 Iunie 2013 at 18:07

    Mulțumesc.

    Haioasă chestie. Eu sînt mai nepăsător, cine știe ce poisson d’avril am prins pe spate și nu înțeleg de ce rîde lumea (cu treabă) de mine.

    Gînd la gînd, tocmai am pus un grafic sugestiv, zic eu. La OMV-Petrom acționar destul de baban e însuși Fondul Proprietatea, care se face foc dacă nu dă purcoi de dividende aleșilor.

  • Valerius  On 2 Iulie 2013 at 13:02

    La mulţi ani !

    • conumishu  On 2 Iulie 2013 at 18:12

      Mulțumesc. Dumneavoastră asemenea !

Lasă un răspuns

